2008-12-07
 15:18:41

Nu kommer det tomtar..!

Uuuuuööööhghfvbdpldfchdööö.........

Jag är inte så pigg idag. Det betyder att det var väldigt roligt igår dock, vilket ju är bra! :)

Julbordet var gott. Jag råkade missa att ta nån jansson dock! Kom på det när vi var påväg därifråm, ynf..!
På borden hade dom nån reklam för nå vatten som det var en bild på Therese Ahlshammar på..
Har ju redan fått höra från Erik tidigare att jag är lik henne... och det fick jag höra igen igår..Flera gånger :P
En av gubbarna vid bordet bortanför oss höll upp therese-skylten och ropade att jag skulle titta dit.. "ja men titta va lik hon är.. ja herregud..!!"  och hela bordet höll med. Han undrade även när man får se mej i baddräkt då.. Eh..Ha. Ha.

Efter julbordet kom Elin, Eva, Sandra, Mira och Lina hem till mej. Vi drack glögg och åt pepparkakor och öppnade paket! Jag fick en mixer! :D Klockrent, jag hade till å med önskat mej en sån, fast det vare ingen av dom som visste. Perfeeekt!
Elin och Mira fick varsitt spel. Vi spelade ett av dom, Brainstorm. Det var roligt, fast jag och Elin var sämst och förlorade ganska stort... Det måste varit nån som fuskade och gav oss alla svåra kort!!?

Efter twisterdrinkar, vin och cider åkte vi taxi till stan (det tar 5 minuter att gå. . .). Mötte två okända tjejer utanför aveny som frågade om cigg, och den ena utbrast "MEN GUD VA DU ÄR LIK THERESE AHLSHAMMAR!!" Vafaan?! Tredje gången!

Blev en massa dans hela kvällen, hade jättekuuul, som det brukar va när man går ut me jobbet! :D

Nä nu måste jag röra på mej.. Ska till Maja och baka lussekatter..... Jag känner mej inte riiiktigt helt pepp på det, lite för bakis. Men det kanske är bra att göra nånting så jag vaknar till liv innan jag ska jobba inatt.

Hinner med två bilder först...


Jag med min fina mixer tihii :)


och här är jag när jag tog guld i Finland 2006 dårå...


sandraaaaa

haha, ja ni är fan lik:P


marita

HAHAHAHA!


Eva

Hahaha!!! Du är ju fan lik, iaf på den bilden. :p Hörru Tessan, du glömde att Catrin oxå var hos dig. ;-)



PUBLICERAT: 2008-12-08, 15:24:32 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!