2008-12-27
 19:09:16

Rubriiiik

Spotify! Säger jag bara.. Det är ju kööngh! Fick en invite av min kära kusin.. tack :) Tror man måste få en sån för att skaffa det... (eller?) Lyssna på musik utan att behöva ladda ner den, perfekt.

Idag har jag varit på stan med Elin och trängts bland alla shoppinggalna mellandagsreafantaster... Det var ju lagomt roligt. Massa folk överallt, lite kaotiskt. Orkade inte med det riktigt kände jag. Köpte en svart hood tröja, det var allt. Lika bra att jag sparar pengarna och köper tv istället :P Vi hamnade på Tant Anki& fröken Sara och tog en fika istället. Grillad macka med kalkon och färskoströra.. mmmums!

Ikväll blir det lugnt. Mysa i soffan med en film bara. Marita försökte få med mej ut, men ja ork int! :P Sparar mej till nyår tror jag. Vad man nu ska göra då...?! Det är ju frågan det... Men dä löser sej nog!

Jag hittade lite sprit förut förresten, i en påse där jag trott att det var tomflaskor.. Nån likör som såg ut typ som baileys och en skvätt mintu... Nån som vill kännas vid den? Jag misstänker att det är Sandra som är ägaren... eller Eva kanske? aja...

Nu ska jag äta pasta med bacon och ägg, kvarligg från middan igår :P och till det serverar vi ett avsnitt Veronica Mars! :D


sändra

de e min sprit;P men du kan nog hälla ut den.. tror inte den är så drickbar:P e nog gammal



PUBLICERAT: 2008-12-28, 16:08:39 | URL: http://sandradeee.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!