2008-12-21
 15:38:28

Nikita!

Lalalaaaa! Jag är glad! Jag har nyss köpt jeans! Haha, det är äkta lycka det :)

Hittade ett par sketasnygga på Moyo igår... dom va lite dyra... men idag kände jag bara att vafan, ja måste ha dom! Så det blev en paus i veronicamarsandet, tog en promenad till stan. Köpte jeansen och en julklapp till Lasse, presentkort på Clas Olsson blev det..


Så här ser jeansen ut. Snyggare på mej måste ja faktiskt påstå haha! :P
Fanns i mörkblå och ljusblå också.. Kan hända att jag blir tvungen att köpa nån av dem även. . . Nu fanns bara dom svarta i min storlek på moyo, men man kan ju handla på www.yunkyard.se annars.. Finns massa schnyyggt där!

Jag har gardiner i vardagsrummet nu förresten! Köpte på Indiska igår. Blev värsta braa! Nu börjar det likna nått här, med både soffa och gardiner, finally! :)



Dålig bild men ja orka inte fixa nån bättre nu..

Ikväll blire jobb. Egentligen skulle jag jobba hela natten, men det har mina kära lagledare sett till att ja slipper, får gå hem kl.00 :D Ska till sjukhuset imorrn kl.09 på morron så det hade blivit lite småjobbigt om jag hade jobbat till 06..

Nej hörrni, vet ni vad jag ska göra nu? Nån gissning? Haha.... Ja...

Later!


marrrrr

schyssta pants!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!