2008-12-12
 13:53:18

Tjoho!

Jahapp igår fyllde jag år. Nu är jag 23. Ingen big deal.. Men nu skulle man faktiskt kunna stanna här... inte fylla nå mer. 23 känns som en bra ålder! :)

Födelsedagar är inte alls lika roliga nu som när man var liten. Då var det ju största dagen på hela året typ, förutom julafton. Nu är det mer...jahapp... ska vi äta tårta elle? :P

Men jag hade en bra dag igår iaf! Vaknade kl.12, tänkte måla klart skrubben... meen jag orkade inte. Somnade om till kl.13, då kom mamma och morfar och hälsade på, med tårta och kakor. Så det blev en nyttig frukost då....
Det var första gången morfar var här. Han tyckte lägenheten var fin, men att allt var litet..haha.. Köksstolarna var små, toaletten var liten.. men jag hade en rejäl soffa iaf! :)


Jag och morfar..haha..
Hjälp vilken hemsk bild...! Jag är nyvaken med snygg mittbena i luggen.. haha, men äh d bju ja på  :P

Igårkväll var mamma, Lasse, min faster och hennes man här. Då blev det mer tårta, kakor och lussekatter.... Fick en dvd med högtalare och sånt av mamma och Lasse, skiitsnyggt är det! I världens största paket.. tihii :) Fick "på stan"-presentkort av faster, mike braa. Går ju i typ alla affärer i stan nästan, perfeekt.

Försökte koppla ihop det här hemmabiosystemet inatt... Det gick ju fint, tills man skulle koppla till tvn. Blir ju lite svårt eftersom jag inte har nån..! Tänkte köpa en på mellandagsrean :) Men jag ville ju att datorn ska vara kopplad till högtalarna också... men det ville inte funka när jag försökte, hände ju ingenting alls....! Ska göra ett nytt försök lite senare. Jag är sämst på sånt! Vet inte alls hur man gör... så om det är nån som kan så HÄÄLP MEEJ gärna...! ;)

Nu ska jag måla skrubben så den blir klar nån gång!! Kl.16 blir det biteline tacobuffé med världens bästa Sandra och Erik!

Laterr!


Eva

Jag hade oxå tänkt äta med er. Hade sagt till Erik att jag kanske kommer. Men jag glömde bort de... :(



PUBLICERAT: 2008-12-12, 18:47:11 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/
sandra!

är ja världens bästa sandra?;) tihi!


sandra!

är ja världens bästa sandra?;) tihi!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!