2008-12-27
 00:34:42

Julkort!

Jaha då var julen förbi. Snart är det sommar då, wohoo! ;)

Julafton firades som sagt hos mina kusiner i gävle. Jätteroligt att åka dit, det var flera år sen jag var hos dem. Vi åkte ner på julaftonsmorgon och hem igen på juldagen, så det blev en snabbvisit. Men det va mycket trevligt iaf.

 
Jag och kusinerna... Jag vilade bara ögonen några minuter.....!! Blev sjukt trött efter maten! Jag är inte van att kliva upp 6 på morgonen, den tiden brukar man oftast gå och lägga sej ju! :P

  
 
Julklappsutdelning.. Andreas fick "va tomte".. Jag fick det största paketet, tihii! Blev så glad för mina julklappar, tack tack! :D

När vi åkte hem igår så sov jag heela vägen från gävla till sundsvall, hehe. Praktiskt det, slipper man sitta å ha tråkigt i bilen. När ja kom hem var det bara att göra sej klar och sticka till Marita. Hon skulle bjuda på middag..
  

...meen.. den var inte riktigt tillagad. Slutade med att Maja lagade maten medans alla andra sminkade och fixade hår hehe. Teamwork! :P Maten var jättegod iaf, tacogratäng! Sandra kom dit också. Och Cicki! Henne var det inte igår man träffade, så det var ju jätteroooligt :D

  
  
Schkååål!
Det blåster fina guldserpentiner som vi hade som halsband hela kvällen. Snyggt! :)


  
  

Förfesten var riktigt rolig. Sen åkte vi till stadshuset. Ullis tappade sin sko UNDER taxin på nå jävla sätt.. haha... taxichaffisen fick ta fram den.. synd att man inte fick nå kort på det!

Inne på stads var det sjukt mycke folk, tappade genast bort alla typ. Innan kvällen var slut hade Sandra lyckats tappa bort sitt bankomatkort också, det är ju inte första gången.. eller hur var det nu? ;P
Men det var  iaf bara för mycket på stads tyckte jag. Man gick omkring och trängdes och stod i bar- eller toakö hela kvällen kändes det som. Hade inge roligt. Höjdpunkten på kvällen var när jag och Sandra bestämde oss för att gå till kebabcity innan vi gick hem. Fyllekäk, mmm, så underbart gott!! :)

  
 

Nu får det räcka med bilder, jag sitter helt jävla obekvämt här, börjar tappa känseln i ena skinkan haha..
Ska kolla om jag har nått gott i skafferiet... kolla ETT sista avsnitt av Veronica Mars (1a avsnittet på 3e säsongen nu laaars...!), och sen kommer jag förhoppningsvis kunna sova..

Natti natti!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!