2008-12-23
 19:29:23

Hjälp mä!

IMORGON ÄR DET JULAFTON!

Vaa..?? Det känns inte som det alls.. skitkonstigt..


Idag har jag varit i birsta med Sandra, Vi trodde det skulle va kaos där. Körde "alnö vägen" dit och åkte in direkt på baksidan av birstacity.. Där va det fullproppat med bilar, dom hade parkerat överallt, efter kanterna så man knappt kom fram.. HIttade ingen parkering alls där. Sen körde vi runt på framsidan, å där vare ju hur lugnt som helst, massa platser! Kanske fler som tänk som vi och åkt direkt till baksidan... :P

Sen vare bara springa runt å fixa alls som skulle fixas... systemet, strumpbyxor, en kjol (det va ju inte riktigt planerat...oops..), delade på en pizza hos John :) Sen blev det ny mobil till Sandra på mediamarkt. Jag vill också ha en nyyy! Fast ändå inte... ja gillar min.... Men den e inte så bra längre. Måste skaffa ny snart. Men det får vänta lite,

Nu har jag beslutsångest angående vad jag ska ha för kläder på juldan!! Hej i-landsproblem. . . 
Har ju en tyll klänning som jag hade tänkt ha då. Jättefin. Men Ullis har ju köpt en likadan som HON ska ha. Inte lika kul då ju... Men den är ju fin... eller ska jag ha den lilla juliga "skolfklickskjolen" som ja köpte idag istället?! :)

  
  

Jag vet inte ja.... Va tycker ni hörrni?! :P

Sen ska man bara ha nå skor till också... Plockade nyss ur flyttkartongen me skor som stått ouppackad några veckor i vardagsrummet nu. Det fanns ett antal klackar att välja mellan ju. Två som ja helt glömt bort, och ett par helt oanvända.. plus några för fula som fick ligga kvar i kartongen...



Nej, nu ska jag slå in julklappar! Sen ska jag inviga min mixer och göra en smoothie med vaniljyorghurt, banan och frysta bär.. mmmm, smaskens! Åh... Börjar känna av suget.... Veronica mars suget..!!

GOOS JUUL... snart!

 Later!


Sandra

Den svarta tycker ja;) mobilen är klockren. Skriver från den nu:-p


Eva

Den svarta var jättesnygg, ta den! :)



PUBLICERAT: 2008-12-24, 00:46:23 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/
marita

OOOH, båda var jättefina! svårt val grabben


ullis

kjolen såklart :P goo jul


sofie

men ullis du har ingen talan i den här frågan, klart du tycker kjolen så du får ha klänningen själv :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!