2008-12-09
 18:14:08

What up, Whats haapnin?!

Tjabba!

Idag har jag varit duktig. Klev upp 12 efter att ha jobbat natten (tidigt för att vara mej iaf..) , hade tid i tvättstugan.. Sen har jag målat väggarna och taket i skrubben i hallen. Vitt, vitt, vitt blev det. Trångt, jobbigt och svårt att komma åt överallt med rollern var det. Tur att inte mamma var här och hörde mej...höhö. . . hon gnäller jämt om att jag svär för myckt. Men vafaan... slog skallen hela tiden i den trånga jävla skrubben och gjorde illa mej på massa spikar som nått snille har spikat upp överallt!!

Ska måla en gång till imorrn. Nu ser det bara ojämnt ut, men sen blir det nog fint. Sen måste jag bara måla en till likadan skrubb o sovrummet... suck... Det var roligare att måla möbler! :P

Åh, vill ni se lite bilder på tjejerna som var här i lördags då? :) (cartin var med åxå! glömde ju henne sist jag skrev om det...)

  
1. Mira ser misstänksam ut... paket....hmmmmm....?
2. Jag är överlycklig haha..
3. Elin med sitt spel, bakom min fiina mixer :)

  
  
1. Glögg i postens pappersmuggar... vem snodde dom?! :O
2. Twisterdrinkar! Fint skumm va?
3. Mmmm...skumm :)
4. Batcat, yo!
5. Det vinnande laget var glada!
6. Jätteglad Sandra :D



  
  
Snyggaste Brainstorm-glasögonen, haha!

Okej nu är texten jättekonstig här... Råkade trycka på nån knapp så allt ser mongo ut...! Men det kanske inte syns när man publicerar.. Äh, skitsamma.

Nu ska jag kolla på ett avsnitt heroes och äta lite soppa! Fy fasen va skönt att vara ledig ikväll, ska bara ligga och mysa i min soffa.. aaah... I love it!

Later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!