2008-12-07
 21:58:04

Bakverk

Då var man hemma igen då. Blev lussekattsbakning hos Maja med henne och Ullis (aka. Lussekattshitler! hon visste minsann hur det skulle gå till! hehe).. Dom blev jättegoda iaf! Gjorde massa vanliga lussekatter och en...krans? Den åt vi upp direkt hähä, å guuud va mätt man blev :P

   

Nästa advent ska vi baka pepparkakor bestämde vi! Mysig tradition va? :) Baka på adventarna(?) så man kanske kan få känna lite julstämning. Just nu är mina julkänslor lika med noll.... Men det kanske kommer... På julafton... När Kalle är på tv...

Jag hade väldigt roligt med foto-grejen som tar knasiga kort i Williams mac.. hade kunnat sitta där och leka hur länge som helst. Lättroad, svar ja :) Här är några smakprov:

   
   
  

Hahahaha... det slutar liksom aldrig vara roligt :´D Jay Leno på sista bilden?! haaaha....

Å gud va trött jag är. Det ska bli så kuuuuul att jobba inatt, jag ser veeeeeerkligen fram emot det. Eller? Men men, Sandra ska iaf också jobba 00-06 så jag får sällskap både dit och hem :)

Nu ska jag lägga mej i soffan en stund... Later!

/Therese A.


Ullis

Haha, kransen ser lite missbildad ut på kortet. Men den va finare i verkligheten, så det så! Och god :D


Eva

Hihi... tycker du ska ha bild nr 3 som presentationsbild. :p



PUBLICERAT: 2008-12-08, 15:27:22 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/
marita

HAHAHA sista bilden är klockis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!