2008-12-13
 14:04:25

snösnösnö

Åh vilket härligt väder det är idag. Massa snö och solen skiner. Man borde vara ute och åka skidor.. eller nått.. :P
Men det ska jag inte. Ska ta en promenad till stan snart istället. Kanske fixa sista julklapparna... kanske fika med mamma.. och förmodligen shoppa lite åt mej själv också. Fick ju presentkort av min faster och farbror när ja fyllde år, och pengar av morfar.... måste spenderaaaa!

Igår.. vad gjorde jag igår?! Jo... jag var och tränade med Elin. Ska försöka komma igång IGEN efter ännu en veckas förkylning. Har varit frisk ungefär varannan vecka i några månader nu. Man hinner precis börja komma igång med träningen så blir man förkyld på nytt... Det är såå roligt...

Maja var här igårkväll. Fick lite födelsedagspresenter:



Jättefina salt och peppargrejer och en blå hjort-diskborste!! :) Perfekt! Jag som precis använt skaftet på min förra diskborste till att röra om i målarfärgsburken.. så jag behövde faktiskt en ny diskborste hehe.. och den matchade ju även mosaiken i köket!

Vi åt tårta tills vi mådde illa... och kollade på Veronica Mars. Fösrökte förstår vad Lars tycker är så speciellt med den serien.. Den va ju inte såå speciell i början.. Men det tar sej nu efter 5 avsnitt, började bli lite beroende kände jag då...

Tillverkade även en DANS! (jag, marita och maja)

Tokmycke snö på min balkong nu... snart kommer man inte ut där..

 

Nu måste jag gå innan det blir mörkt ute..!

Åh, det är ju Lucia idag kom jag på nu... Glad lucia då!... eller nått :)

Later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!