2008-12-10
 00:51:10

Rättelse!

Från listan i förra inlägget:
1. Hur gammal är du om fem år?

28 år imorgon!

Det ska ju stå i ÖVERmogon... Fyller år den 11e!

Marita skrev till mig nyss och var helt förvirrad och upprörd. Haha, hon som alltid fått för sig att jag fyller år den 10e.. NU hade hon äntligen lärt sig att d va den 11e, och då kommer jag och skriver att jag fyller den 10e :P
Förlåt Marita, den ELFTE är det..11e,, etta etta :)

Fast nu är ju klockan efter tolv, så nu kan jag säga att det är imorgon, okej?


Eva

Inte konstigt att du skrev fel, du har ju haft nedräkning till din stora dag sen i augusti! O i septermber var de väl som du började prata om att du snart fyller år. :p Kommer ju kännas tomt på fre :p



PUBLICERAT: 2008-12-10, 18:12:10 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Madde

GRATTIS på födelsedagen!! =) Hoppas du får en bra dag!! Kram



PUBLICERAT: 2008-12-11, 16:55:17 | URL: http://maddoxx.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!