2008-12-20
 02:59:16

Mitt i natten...

Tjoho.

Nu är det heeeelg! Ledig i alla fall tills på söndag kl.18.30..

Jobbat ikväll, hade städfredag, kl.16.00-23.00.. Drygt pass, men det gick faktiskt ganska fort ändå. Efter jobbet har jag bara legat i soffan och kollar några avsnitt Veronica mars.. hehe *beroende*

Jag borde sova nu. Ska lägga mej och läsa så somnar jag nog snaart..
Imorrn måste jag till stan och köpa lite grejer. Bland annat en julklapp... Nånting för ca.50kr som börjar på G! Förslag? Fick en massa roliga förslag på jobbet igårnatt.. Fastnade lite för ett av dom, men vi får se om ja kommer på nånting annat imorrn... :)
Ska träffa kompisgänget hos Maja imorgonkväll och byta julklappar me varandra, lättare så än att köpa en julklapp til varje person, som vi gjort nå år förut...

Näpp, nu ropar sängen på mej. Kom och sooooov i mig. . .
Eh..? Ja. Natti natti!

 
 

Julklapp som börjar på G som sagt.... Feel free to ge mej förslag! :)


sandraaaaa

haha, vilken söt gris:P


Eva

Gummianka, godisgris, grönt te, glögg, grisfötter :p, gardinstång, garderobshandtag, groda, glasstårta, glasvas, glykol, glob, guldfisk, gratängform, glasnudlar, gurkmeja, gräddbakelse, grapefrukt osv. =)



PUBLICERAT: 2008-12-20, 13:33:28 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!