2008-12-21
 00:53:07

Lilla julafton!

Ikväll har jag som sagt varit hos Maja och bytt julklappar med the gääng. Först fikade vi lite, glögg och lussekatter, mums! Sen kollade vi på Kalle. Williams kompis Kalle... som var där... Han fick lite prestationsångest när vi kollade på honom så vi slutade med det och lottade ut paketen istället! :)

Jag fick julklappen som Maja köpt! En Godisskål fyllt med Geisha och Gelegrodor. Det va bra, behövde en liten skål faktiskt :)



Maja fick Glidmedel av Anna
 

Anna fick Glow-in-the-dark-kondomer(även Gummi!)ch Guldpengar (choklad) av mig


Ullis fick en Gris (sån som man har i kylskåpet som låter när man öppnar dörren) av Marita


Marita fick en Grod-magnet och Grod-ljusgrej av Ullis


Väldigt bra julklappar tycker jag! Det va spännande att se va alla andra kommit på som börja på G :) Hade kunnat bli två glidmedel där, det var ju det jag hade tänkt köpa egentligen. Nästan konstigt att inte nån av oss köpte typ samma grejer ändå. Vi brukar kunna tänka kanske lika ibland....Jag visste att nån skulle köpa en gris!! haha..

Alla vägrade vara med på bild kan ja ju tillägga... :P

Maja fick leka skräddare och laga Ullis byxor som spruckit i baken när hon var på jobbet. Hahaha, världens största hål! :O Att sy är inte Ullis starka sida så det var nog bra att Maja fixade det. . .  "va? ska det vara två olika trådar i maskinen?!" hehe.. Även att våran gamla syslöjdslärare Margareta nyss har varit kund hos Ullis på mäklarfirman. Om hon bara visste...!! :P
 tummen ner.. ICKE BRA!

Nu ska jag kolla på ett avsnitt Veronica Mars tror jag! För att variera mej lite. . .

God Jul!


am

jag köpte ju en Grön Glas-skål :P


sofie

haha jaha okej då... men den får ju godkänt om den går under benämningen Godisskål också ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!