2008-12-09
 20:55:17

Länge sen man fyllde i en sån här. . .

Lista!

1. Hur gammal är du om fem år?

28 år imorgon!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Rollern och färgburken... Har varit alldeles ensam idag. Eller imorse innan ja gick hem träffade jag alla på jobbet iofs..

3. Hur lång är du?

164cm kort

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Wall e

5. Vem ringde du senast?

Mamma

6. Vem ringde dig senast?

Bearnaisen :)

7. Hur löd det senaste sms:et och det sista du fick?

"hehe äre? ja har inte varit ut nått idag, bara till tvättstugan :P" och "typ 11 minus:P as kallt! gått bra å måla då? :)"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

sms... om det inte är nått som blir för långt/krångligt att skriva :P

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Skiljda. Nu är mamma sambo med Lasse sen...15 år eller nått?

10. När såg du senast din mamma?

igår när jag fick skjuts till jobbet :)

11. Vilken ögonfärg har du?

blågröna eller nått...

12. När vaknade du i dag?

kl.12

13. Vilken är din favoritjulsång?

NU KOMMER DET TOMTAR..! haha.. eller den här!

14. Vilken är din favoritplats?

just nu... i min soffa ;)

15. Vilken plats föredrar du minst?

Kalla, blöta å mörka ställen låter väl inte så lockande...?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Jag har absolut ingen aning.. Kan ju hoppas att man tagit sig ifrån postterminalen iaf!!

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Att ligga vänd utåt mot sängkanten, var rädd att det skulle hoppas upp nå monster från under sängen, kändes tryggare att vända ryggen åt monstrena av nån anledninh. Hade även läskiga guldiga skruvar i min svarta bokhylla som jag inte gillade.. d såg ut som ögon när man släckte lampan... :O
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Ja det var väl nån gång inatt på jobbet när man var lite övertrött kanske. Brukar bli många skrattattacker då. Nu håller halva terminalen på och retas, kallar mej Therese och frågar om jag varit och simmat nått :P haa haa...

19. Hur stor är din säng?

120 tror jag
20. Har du stationär eller bärbar dator?

Bärbaaar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Sover på en brits med tvångströja på mej...

22. Hur många kuddar har du i sängen?

3

23. Hur många landskap har du bott i?

Bara här. Medepadda!

24. Vilka städer har du bott i?

Ja... Sundsvall. Om man inte räknar året i Sri lanka alltså..
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Mysiga varma strumpor nu på vintern!

26. Är du social?

Inte idag i alla fall....Men det varierar väl.

27. Vilken är din favoritglass?
Ben&Jerrys har flera som är såå goda.. Annars är jag en isglassare. Piggelin funkar alltid :)

28. Vilken är din favoritefterrätt?

Catrins kladdkaka, catrins blåbärspaj eller min citron&lakritskaka (som jag även ska baka imorrn!)

29. Tycker du om kinamat?

Ja, smaka bla
30. Tycker du om kaffe?

Ibland är det gott.. Men dricker nästan bara på jobbet på nätterna...

31. Vad dricker du till frukost?

Apelsinjuice, oboy eller te.. imorse blev det dock c-vtaminbrus..

32. Sover du på någon särskild sida?

Snurrar runt...

33. Kan du spela poker?

Ja
34. Tycker du om att mysa/kela?

Ja, vem gör inte det?

35. Är du en beroendemänniska?

Hm.. Nja.. nä.. eller ja vet inte? Ska vara träning och godis då :P
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Ja! Susanna som gick i min klass på gymnasiet..

37. Vill du ha barn?

Inte än på ett bra tag..

38. Kan du några andra språk än svenska?

Lite spanska, iite tamil.. och Engelska såklart..

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Nej inte vad jag kan minnas

40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Havet!!
41. Vad spenderar du helst pengar på?

Kläder och inredning...

42. Äger du dyrbara smycken?

Några stycken..

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Tittar nästan aldrig på tv, går inte så bra att följa serier när man jobbar varannan kväll... Men det är ju trevligt om Two and ½ men, simpsons eller  familyguy råkar vara på tvn när jag väl slår på den :)

44. Kan du rulla med tungan?

mmm..

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Shiiit va svårt. Jag känner bara roliga människor ju haha..kan inte välja en heller :P

46. Sover du med gosedjur?

Nee..
47. Vad har du för ringsignal?

Windowshopper me Lily Allen tror jag det är... haft den så länge så ja tänker inte ens på va d är för nån längre....

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Mamma har nog kvar dom, eller en del av dom iaf..

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

Mobiiiilen!
50. Flirtar du mycket?

Kan ja inte påstå

51. Kan du byta olja på bilen?

Hähä..Jag borde ju kunna det eftersom jag har körtkort kan man ju tycka. . . .
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nix

53. Vilken var den senaste boken du läste?

"Luftslottet som sprängdes" med Stieg Larsson läste jag ut för ett tag sen. Nu håller jag på med "Tusen strålande solar" av Khaled Hosseini(?)..
54. Läser du dagstidningen?
Ibland på jobbet när man får tillfälle..
55. Prenumerera du på någon veckotidning?

Nej

56. Dansar du i bilen?

Eh..nej.. Sjunger kanske däremot :P

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

webradio, p3 street! www.sr.se/p3

58. Vad var det senaste du skrev ner på ett papper?

Haha..jaa... när jag var i tvättstugan blev jag så jävla irriterad för det är ofta så äckligt där, massa hår och lera på golvet, inte rengjort i torktumlarfiltret osv... Så ja skrev en arg kommentar på almanackan breve tavlan där man bokar tid. Typ "Men snälla ni kan väl städa efter er? Det är så himla äckligt i tvättstugan ibland. Var inte så jävla lata!!" *hej jag är en surkärring*

59. När var du i kyrkan senast?

öööh.. När jag var i Srilanka, på Remos bröllop i september!

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Kurt och Christina!
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

Genom sverige, danmark, tyskland och frankrike med mamma och lasse i...4 veckor typ?! Det var lite jobbigt vissa stunder ;P

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Säkert mamma, hon är alltid så snäll så, å skämmer bort mej  :)


Jävlar vilken lång lista det var!!


omg....


Anonym

Åh, de är ju låten jag skickade :)



PUBLICERAT: 2008-12-09, 22:32:38 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/
marita

haha, underbar bild



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!