2008-12-17
 13:50:25

knääckt

Fy fan va mycke det var på jobbet inatt och igårkväll.. Satans jävla julkort!!! Mn drunknar ju i dom! Inatt vare lite mer än 8 ton. Hoppas det inte blir ännu mer imorrn... Så otroligt skönt att vara ledig ikväll iaf. Hade tänkt fråga om man fick jobba extra och tjäna några kronor.. men det är inte värt det. Är hellre ledig!... så jag kan ligga i soffa å kolla veronica mars hehe..... Jobbar ju varenda dag (eller ja kväll å natt) den här veckan förutom lördag..

Tror aldrig jag har somnat så fort efter jobbet som ja gjorde imorse. Tror jag sov innan huvet låg på kudden. Medans vi gick hem somnade jag nästan gående.. Var helt borta några sekunder, ryckte till och kom på att OJ jag går ju här... hade nästan börjat drömma, helt sjukt! :P

Hade tänkt träna med Elin när vi vaknade idag. Men jag har världens största vagel under ena ögat, och snoret rinnet som aldrig förr..... Så ja skippar träningen idag. Ska ta en promenad lite senare istället...

Nu blire lite Veronicaaa....



4 timmar senare...
Varför syns inte inlägget?! Försöker igen....
Nu ska ja städa även.
Later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!