2008-12-14
 17:32:23

kaka!

Det blev utgång igår :) Hade verkligen ingen lust, men ryckte upp mig och åkte till Annica ändå, kände mej så tråkig om jag bara skulle sitta hemma... Det var tur att jag åkte dit, för jag hade riktigt kul, även fast jag inte kände nån av dom andra på festen.. Dom bjöd på glögg, hemmagjort julgodis och pepparkakor, mmm!

Sen blev det Oscar. Elin jobbade i garderoben, såg ut att ha mycket att göra så jag var glad att jag var på rätt sida (inte jobbade där alltså...). Fick skjuts me henne hem sen efter stängning, perfekt :) Nån hade stulit motorvärmarsladden, så Elins dricks får gå till att köpa en ny sån. Kul. Vem fan stjäl en motorvärmarsladd??

Nu ska jag snart gå bort till Maja. Det är ju advent, så vi ska baka igen! :D Pepparkakor den här gången.


am

motorvärmarsladdar kostar mkt dom :)


Anonym

ja, den gjorde ju det sa hon! förvånansvärt mycke iaf...


sandradee

men göööö!:P wolla wolla! jag har trååååååååååk!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!