2008-12-28
 17:32:14

Drop it like it´s hot

Idag har jag varit på stan med mamma. Blev lite mer shoppat idag än igår.. Va inte lika galet mycke folk idag :)
Detta blev det:


halsduk, flanellskjorta, jeansleggings, skoooor och ett duschdraperi!

Nöjd! Blev billigt å bra.. Å kläderna va så skööna.. finns en risk att ja aldrig tar av mej dom :P

Jag blir gaaaalen!! När jag för över bilder från kameran till datorn så hoppar den över vissa bilder här å där! Fattar inte varför.. Dom här bilderna hade den inte tagit med när ja förde över bilderna från julafton och juldagen...

  
 

Asså man börjar ju undra... sorterar datorn bort dom värsta bilderna på mej automatiskt eller?!!
Var ju kanske snällt av den i så fall.. Men irriterande!

Nee, nu ska jag äta sill, pärer å julskinka!
God Juuuul!

Later.


Eva

Väldigt va du har fyndat. :) Jag har knappt kollat nått på rean än, men idag kanske. :p



PUBLICERAT: 2008-12-29, 13:18:39 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!