2008-12-13
 18:36:34

Beslutsångest!

Ska jag gå på fest ikväll eller inte?

Va jobbigt.... Är bjuden på glöggfest hos Annica och Matte.. Pluggade med Annica för nått år sen, efter det har vi inte träffats så mycket. Men när vi möts på stan och så brukar vi alltid säga att vi måste hitta på nått! Så ja borde gå dit, annars blire ju aldrig av! Men då är hon den enda jag känner där..... Gah. Måste man ju vara social me okänt folk, å jag känner mer helt död... Somnade nyss på soffan me datorn i knä..

Om jag inte går dit så blir det bara mysa under en filt i soffan och kolla på Veronica mars.. Det känns faktiskt ganska lockande. Men fý fan va tråkig jag är!!

Det är svinkallt uteockså, minus 10 tror jag..  Det är nästan det största problemet, haha.. Jag orkar inte gå ut och frysa, usch. Annica bor ganska nära stan, fast åt fel håll... Borta vid hydro. Kommer ju frysa ihjäl om jag ska gå, så då blire buss. suck.

Kan nån bara bestämma åt mig vad jag ska göra? Stanna hemma eller gå på fest?



*GÄSP*


Eva

jag tycker du ska gå på fest. :p Fast antar att du redan är där om jag känner dig rätt. ;-p Jag tar de bara lugnt ikväll, ska se film o dricka lite glögg. :)



PUBLICERAT: 2008-12-13, 21:39:58 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!