2008-08-05
 14:14:57

Hola

Om det bara kunde sluta blåsa och vara lite varmare ute... då skulle det vara perfekt. Fan man får ju ångest, känns som att hösten är påväg redan?!! Tur att ja har två veckor i Sri lanka i september då. Lite extra värme sådär på slutet av sommarn så man överlever vintern.. :P

Nu ska jag rengöra min köksfläkt. Den står på golvet i sovrummet och är dammig. Lasse ska väl äntligen sätta upp den i köket nu snart... Å så ska han sätta dom sista bitarna av köket på plats snart...hoppas jag?! Golvlister, eluttag och lampor måste också fixas...
Ska ha drinkkväll me tjejerna från jobbet den 23e, då ska allt va klaart ha jag bestämt. Ska väl bjuda mamma och Lasse på middag här nått innan dess också. Som tack för all hjälp. Skulle ju iofs vara roligt om min ugn ville fungera då så man kan laga mat..!! Den är helt död :|

Ikväll blir det kanske middag på restaurang med mamma, Lasse och mina kusiner från Gävle! Eller så blir det på torsdag.. De enda kvällarna jag är ledig den här veckan, förutom lördag.. Och alla får rätta sej efter määj! hehe..

Lina var tokförkyld på jobbet inatt. Hon somnade över bordet på två av rasterna och snarkade.. haha ;P Nu börjar det kittlas lite i halsen på mej, och snoret rinner.. VAFAN jag vägrar bli dålig igen!! Har ju nyss varit sjuk! Måste börja äta vitaminer för det verkar ju vara nå fel på mitt imunförsvar :(


Nee, man kanske ska ta och klä på sej och börja städa lite....



marita o maja fular sej på en trasig brygga i armsjön :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!