2008-08-19
 18:53:39

Nedläggning?

Nä man kanske ska lägga bloggen? Orkar ju aldrig skirva längre.... Äh, kanske blir en liten bloggpaus istället.

Men först en liten uppdatering när jag ändå håller på. . . .

Hade jobbfest här hos mig i lördags. Blev riktigt lyckat! :) Sek hade lagat thaimat och Catrin bakat sin berömda kladdkaka! Fick massa bra inflyttningspresenter också, tack så mycke!

Lägger kanske in lite bilder från festen senare... :)

Jag har varit tokförlyld sen i söndags. Ont i halsen och mer död än levande.. Börjar må bättre nu, men tror att jag har fått ögoninflammation?! Aldrig haft det så jag vet inte...kanske bara för att jag är förkyld. Men ögonen är kladdiga, röda och svider lite... Värst på morgonen. Så Elin (ögonexperten ;P) Har förbjudit mej att ha linser på ett tag nu. Inge maschara helst heller. Usch känner mej så skabbig.... Meeeen skitsamma, bara det blir bra nån gång!

Ringde till Sri lankas ambassad i sthlm idag och fick veta att jag måste skaffa nytt pass innan vi åker. Mitt pass är giltigt till oktober, och det måste tydligen vara giltigt minst 6 månader framåt.. Åker ju om 2 veckor. Hur lång tid tar det att få ett nytt pass?! Även kul att ta nytt passfoto när man har ögoninflammation då...! Hur länge ska man ha det passet sen? 10 år? Kul.. Kanske fuskar å sminkar mej liite då.. Så man inte ser helt döende ut.. Röd öga..

Nu ska jag laga mat! Skönt som fan att vara ledig ikväll! Har jobbat dom senaste två nätterna..

Later!


elin

Jag läste nog de där, inge smink ha jag sagt ;)


Eva

Du behöver ju inte lägga ner bloggen bara för att du skriver sällan. Nån gång ibland är ju bättre än aldrig. :p De är ju du som är så duktig me att lägga upp bilder från fester, vem ska göra de om du slutar? ;-) Förresten, skaffa pass så fort som möjligt, tar nog minst en vecka. Tror dom gäller i 5 år. :)



PUBLICERAT: 2008-08-20, 11:05:36 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Ullis

Neej lägg inte neeeeeer bölar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!