2008-08-21
 15:34:35

All summer long

Jaja bloggen får väl vara kvar då... Skulle ju va lite jobbigt om jag tog bort den och sen ångrar mej. Så whatever..

Inatt på jobbet var jag så nöjd över att det var sista passet innan man skulle få långhelg till tisdag.... Tills jag blev påmind om att jag ju bytt pass med Nelly så jag ska jobba hennes kväll/natt nu också. DOH. Hinner inte göra så mycket idag. Sov länge, vakna med ont i halsen och gegg i ögonen som vanligt. Kan förkylningen ge sej nån gång?! Jag vill träna!!!!

På lördag ska jag förresten jobba i garderoben på Oscar! En bekant till Elin frågade om hon ville börja jobba lite extra där, och om hon hade nån kompis som också ville. Så nu ska vi testa det för första gången på lördag. Kan ju bli kul faktiskt. Även fast man inte får så bra betalt... :P

Bilder från i Lördags då...

  
  
1. Sandra mördar kladdkakan..
2. Eva o jag äter kaka :)
3. Sandra o Catrin
4. Har inte så mkt möbler så man fick sitta på golvet..
5. Spela spel! Catrin, Eva, Sek, Erik
6. Mer spel...

  
  
1. Ett av hundra sånna här kort på mej o Sandra...
2. Linus med den fina tärningen som vi tillverkade av en bit spel, papper och tejp..
3. Sek.. blir antastad av kiosken..
4. Richard gör nåntning..?
5. Catten, kiosken o Breva :)
6. Sandra testar sugröret som jag fick av Lars! Det funkade..

  
  
1, 2, 3. Vattenfallet!
4. Sandra var Gladh! :)
5. Hihi
6. Lina o Sändra

  
  
1. Nu gick vi! Sandra på en soptunna..
2. Kiosken verka nykter..
3. Påväg..
4. Richard o Sandra såg likadana ut ;)
5. Dääns!
6. Elin, Roger o Henke va där också. + Linas fina min :)

Okej det blev en jävla massa bilder..

Nu ska jag klippa luggen! Häjdå!


Breva

Bra beslut att behålla bloggen :) Men... klippte du luggen UTAN att jag pratade med dig på msn?!?! :p



PUBLICERAT: 2008-08-21, 20:15:59 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/
sandradee

hehe, roliga kort... å en rolig fest:P luggen blev skit bera:P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!