2008-08-22
 14:13:31

Sömn tack.

Jaha trodde att jag äntligen skulle få vara ledig nu efter nattens jobb åt Nelly. Men icke. Roger ringde och väckte mig för att fråga om jag ville jobba extra ikväll.... Kunde inte säga nej, är så fattig och har inte jobbat extra nånting sen innan sommarn ju. Så det blev jobb 18-23 ikväll. Sen jobb i garderoben imorrn kväll. Men söndag och måndag ska jag fan vara ledig!!

Jag är så trött!! Somnade nån gång runt kl.8 imorse.. Ställde klockan på 13, snoozade typ en gång sen ringde telefonen så det var bara att vakna.

5 timmars sömn alltså. Ungefär lika länge som jag sov natten (eller dagen) innan. Om man sover till längre än kl.13 känns det ju som att hela dagen försvinner (vilket den ju gör). Om folk hör att man sover till längre än 13 tycker dom flesta att det är skitlänge... Men vafan, 5 timmar är ju alldeles för lite egentligen!!? Jag får säkert feber snart.... Brukar få det när jag inte sover ordentligt. Men kul om man ska sova 8 tmmar... då skulle jag alltså sovit till kl.16 idag.. Det går inte, för jag har tvättstuga nu om 20 min!

Hm.. ja ja, så gåre när man jobbar nätter antar jag. Tur att jag har semester snart! :)








Eva

Du kan få lite sömn av mig, jag har sovit för mkt den här veckan. Typ 8 timmar varje natt o är ändå trött. :p Förresten, man ska inte tänka att man kommer få ont eller kommer få feber, då är de större risk att man får de. ;-p



PUBLICERAT: 2008-08-22, 21:17:00 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!