2008-08-08
 15:37:39

Släktmiddag

Jag är så mätt..! Har varit på China box och ätit lunchbuffé med Eva, Elin, Sandra, Pelle och Erik. Sek kom inte så honom ska vi slå... :P

Igår var det födelsedagskalas hemma hos mamma, för min morbror som fyller 50. Åt massa gott då också, så nu har jag fan ätit så det räcker för hela helgen...!

  

Massa mat, födelsedagsbarnet Bengt (hehe), jag och kusinerna :)

  

Morfar var skojjig som vanligt och Morris försökte tränga bort mej och Matthias från soffan..

  

Bengt kontrollräknar pengarna han fick. Bara 50-lappar :)
John och morfar.
Min sko vs. Andreas sko.

Nu ska jag cykla till jobbet. Fan också det regnar ju... doh! Men måste nog cykla ändå om jag ska hinna... Har städfredag IGEN för jag har bytt helg med Johan. Kuul...

Ikväll blir det kanske lite utgång efter jobbet med Elin, om det slutar regna vill säga...


Anonym

Sek äter ju inte mat :-)


Eva

Haha... vem är de som kommenterat anonymt då? :p Jag har sett bildbevis på Sek när han äter hamburgare. ;-)



PUBLICERAT: 2008-08-08, 16:38:41 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!