2008-08-29
 14:01:32

Here I go again

Igår va jag på bio med mamma. Det va ju verkligen inte igår jag va på bio me min mor sist... mycke trevligt vare. Vi såg Mamma mia! Hade inte alls höga förväntningar, trodde den skulle vara ganska fjantig... Men jag hade fel! Den va ju jätterolig! Skitbra film, se den! Man blev glad :) Mamma grinade som en fontän (som vanligt) på slutet när det va lite sorgligt. Men hon sjöng inte med i låtarna iaf, som tur var.... Hade faktiskt oroat mig lite för det, haha ;)




Siter och väntar på Elin nu.. mitt sällskap till staan. Tänkte försöka hitta nått billigt... typ bara ett linne eller nånting. Jag måste få köpa nånting innan jag blir knäpp! Haha.. SHOPPINGSUUUG..
Kommer säkert se maaassa grejer jag vill ha nu, bara för att jag inte får köpa. Så är det ju alltid.

På måndag åker jag och John till Sri lanka! Lite blandade känslor angående det..... Kan bli jobbigt, hänt lite grejer nu på sistone.. MEN det blir säkert jättebra! Ser fram emot lite värme, sol, bad, god maaaat...ååh nice!
p o s i t i v t  t ä n k a n d e. . . !




 



 


Eva

Jag har oxå funderat på att se den, men de har inte blivit av än. Jag var o såg Barnhemmet i onsdags. Den var oxå bra. =) Är glad att jag inte följde me er till stan, är så trött så kan knappt hålla mig vaken. :p



PUBLICERAT: 2008-08-29, 15:31:02 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Neeely

hahah visst var vi :P det gick bra jag fick gå hem halv fem hade sovit ca 6 timmar på hela veckan så var rätt färid :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!