2008-08-27
 15:38:52

Neeeeeeej...

Har nyss varit hos optikern och fått linsförbud...!! Får inte sätta i några linser förrän optikern säger till.. Jag har fått typ som små hål på hinnan i ögat.. och om man sätter i linser kan det bli ännu värre. Infektioner och sånt..
KUUL.
Ska tillbaka till optikern när jag kommit hem från Sri lanka och kolla igen. (och jag får absoluuuut inte använda linserna i sri lanka sa han... )
Det kan ta 3-12 MÅNADER för skiten att läka!!! Jag hatar att ha glasögon, även fast alla säger att det är fint. Inge kul när man måste ha dom...
Jag vill inte!! :O

Jaja inte så mycket man kan göra åt saken. Jag kan ju trösta mej med att Elin har fått precis samma sak... Hon har haft så i 3 månader nu stackarn. Så jag är ju inte ensam iaf :P

Fick ett sms av mamma imorse: "Måste bara berätta att Dennis är på bild i ST, han har rakat av sej håret!" Och mycket riktigt, där är han ju, sittande längst fram till vänster (Dennis, mitt ex sen gymnasietiden..)




Dålig bild så det syns inte så väl... Men det syns att det är en jävla skillnad mot för hur han såg ut förut, med fetaste dreadsen till nedanför midjan..!! Nu kommer jag ju inte känns igen honom om jag möter honom nånstans.. :P
Även att killen som jag köpte min lägenhet av är längst bak till vänster (bakom Emliy med röda dreads..) och Vicky som jobbar på posten är nånstans där i mitten... många kändisar på den bilden :)

Jaja nu ska jag lägga mej i fosterställning och grina över att jag kanske inte kommer få ha linser på ETT ÅR?!!!


 


Madde

Guud vad ovanligt att se Dennis utan det där håret! haha han har ju alltid haft det..fast kanske var på tiden att "rensa" bort de. :P



PUBLICERAT: 2008-08-27, 17:57:30 | URL: http://maddoxx.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!