2008-08-10
 16:38:25

Mosad!

Jag har ONT överallt! Åkte karusell igår med en tjej som var några storlekar större än mej... Vi åkte nån sorts virvelvind, och man pressades åt ena sidan hela tiden. Mot min sida såklart.. = Hon trycktes mot mej. Hon skrek förlåt hela tiden, men orkade inte hålla emot. Jag trodde jag skulle dö, det knakade i ryggen! Haha men skrattade så man höll på att kissa på sej samtidigt... Herregud, va lättad man var när den stannade. Har blåmärken på låret, höftbenet, armen och revbenen nu.. aj.

Vi var inte nere vid ån så länge igår, gick till stadshuset istället. Massa folk, kul kul. Gick förvånansvärt bra att cykla hem sen. Inte så vingligt som jag trodde att det skulle va... ramlade i alla fall inte :)

Nu ska jag äta fil med blåbär! Sen iväg till jobbet och jobba Johans kväll. Bara kvällen, tack å lov, slutar 22. Sen blire film och chips i nacksta!


Eva

Haha.. tur att du överlevede karusellturen då. :) När åkte ni då? Synd att jag aldrig träffade dig, men hoppas du hade kul på stadshuset. :)



PUBLICERAT: 2008-08-10, 18:35:56 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!