2008-08-09
 17:35:33

Drakbåååtar

Mmmm... sitter och äter blåbär! Gud va gott det är! 
 
Egentligen borde jag göra mej klar... Elin kommer snart, vi ska iväg på en förfest hos hennes kompis Linda, nånstans nära stan. Men jag är så seeg... Var ut med Elin igår också. Tog en afterwork vid ån, i reggaetältet. Det va riktigt roligt :) Idag känner jag dock inte alls för att festa egentligen. Men var iväg och köpte några cider förut i alla fall.... Får se vad som händer. Kanske blir tidig hemgång till nacksta och kolla på film med John istället. Han hade laddat ner Hancock, å den vill jag se.. Men det kanske kan bli en bra bakisfilm imorrn också :)

Nä nu är jag alldeles blå om fingrarna och munnen.. Måste fixa. Skulle va bra skönt att sova lite nu..... Men om ja lägger mej i sängen kommer jag aldrig orka kliva upp, så bäst man låter bli.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!