2008-04-15
 14:45:35

Visning, jobb, visning, jobb.

Var o kollade på en lägenhet igår. På södermalm/sallyhill. Den va jättefin.. men lite väl dyrt utgångspris tycker jag... Det var den första lägenheten jag kollat på som säljs av en mäklare. Kanske därför priset var lite högre också..? Ullis mamma var där och kollade på den åt Ullis även.. (ullis är ju i gävle och kunde inte gå på visningen själv...) Så om hon vill ha den kan jag lika gärna lägga ner direkt. Orkar inte hålla på o buda mot henne för hennes maxpris som hon kan tänkte sej ge är mycke högre än mitt.. :P Doh.
Men jag ska kolla på en annan lägenhet idag också! På fridhemsgatan... granne med Sandra :) Hoppas på den!

Igår började jag jobba direk efter visningen kl.16.30... och idag börjar jag också direkt efter visningen.. kl.17.. jobba heela natten igår (extra jobb) och idag ska jag också göra det.. OCH imorrn..(tog på mej extra då också..) och sen torsdag kväll natt också. Fan ångrar lite att jag tog onsdagnatt.. Blev lite mycke. Jag som trodde att jag skulle få jobba mycke mindre nu när jag börja på schema... Men man får ju massa extratider hela tiden! Aja.... får tänka på lönen...

Massa folk från jobbet ska spela volleyboll matcher ikväll! Kan inte va med för jag jobbar ju.... höhö... kanske lika bra me tanke på mitt bollsinne, och att vi inte har tränat en enda gång.. (!) Men det skulle ju  ha vare kul att kolla på! Jävla skit att vi bara har en timmes rast ikväll.. Blir lite stressigt att ta sig till sporthallen o tillbaka när man inte har nån bil... o dessutom ska man hinna äta nånting. Men om ni har lite att göra så gå till sporthallen  ikväll nån gång mellan kl. 20-22 o hejja på posten-laget!! Det kan dom nog behöva...... ;)

Oj nu kom det en granne o ville låna en mobilladdare.... kul att man sitter här helt nyvaken i morgonrock.. :P
Måste göra mej klar till visningen nu! Hare bra!


Eva

Hur var lägenheten då? :) Jag ska oxå jobba inatt. Roger ringde o undrade om jag ville ha kvällen o natten, men tog bara natten. Ska försöka vila lite ikväll, bara sovit 4 h sammanlagt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!