2008-04-30
 14:31:32

Valborg

Aj aj, jag har så sjukt mycke träningsvärk överallt sen ja va och träna i måndags...  Kan knappt röra mej. Massera meeeej, snela!!!

Igår va jag på två lägenhetsvisningar förresten! Båda lgh va fina. Speciellt den ena.... den va helt sjukt fin!! Jag blev nästan lite kär i den. MEN den vare inte inflyttning i förrän första Juli, och det är ju lite långt tills dess tycker jag... Den andra var också fin, men inte lika perfekt. Dock så trodde mamma att Lasse skulle kunna fixa lite med den så att det blir lika fin.... och den ligger faktiskt bättre till än den andra.. Precis vid parken nedanför där Eva bor.. och så vare den ju ett antal tusenlappar billigare faktiskt :) 
Tror jag sa ringa till killen som äger den idag och kolla om nån fler kollat på den än, och om han fått nått bud... Annars kanske man ska lägga ett o försöka få den. Tredje gången gillt nu i samma hus!! Har redan kollat på två lägenheter där som ja inte fått.... Så nu kör vi igen då! :P

Ja visst ja, idag är det ju valborg! Jag ska jobba ikväll... till kl.22.15, slipper jobba natten! :D Vet inte vad jag ska göra efter jobbet... får se om det händer nått spännande som man kan hitta på. (nån som har nån idé?) Eller så blire bara lugnt. Kanske ska hem till Eva och baka en kaka och kolla på disneyfilmer hela natten med henne och Catrin.. :) Vi får seee... NÅTT ska jag göra iaf.

Nu ska jag klä på mej och gå ut i soooolen! Tjingeliing!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!