2008-04-23
 14:24:20

Snor och smuts

Men gööööh va jag är tröltt! Somnade ganska sent imorse efter jobbet... Skulle kunna sova tills ja börjar jobba igen kl.19, men det fååår jag inte! Måste ut i solen!! Jobbar bara kvällen ikväll (bytte min ons natt me eva, jobbade hennes tis natt istället) så det gör inget om jag är dödstrött ikväll. Bara bra så kanske man kan somna hyffsat normal tid....

Nu har jag försökt tvätta mina nya vita tygskor me lite diskmedel... Marita sa att det funkar så vi litar på henne då... Dom såg inte speciellt nya och vita ut längre efter att ja hade dom på krogen i lördags.... Smart ass!

Jag är så jejvla snorig och nyser som en galning hela tiden.. har pollensäsongen börjat nu eller??!

Nää... Nu ska jag torka skorna me hårtorken! Ska ta en promenad till stan sen o köpa lite nödvändigheter.. Sen ska jag på en lägenhetsvisning kl.18! Alltid lika spännande :)

Tjappa!


Eva

HAHAHAHA!!! Jag läste lite fel. Trodde du hade skrivit att du skulle torka snoret med hårtorken. :p



PUBLICERAT: 2008-04-25, 15:21:41 | URL: http://cizzibellan.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!