2008-04-16
 16:47:17

Onsdag?

Jag har lite ångest över att jag sov bort heela dan idag! Det har ju tydligen varit fint väder o allt... jävla skiiit att ja missa det :( Men jag var tvungen att sova ut.. annars hade jag nog blivit sjuk.. Har aldrig vare så trött som jag va på jobbet inatt tror jag. Det kanske märktes? Va lite yr.. :P

Ska även jobba inatt, bara natten som tur är... så jag hinner äta riktigt MIDDAG hemma först. Försra gången den här veckan som jag gör det.... Men sen imorrn blir det jobbigt igen. Ska till banken kl.14, så jag måste ju kliva upp senast 12.30.... (ganska tidigt efter nattjobb..) och sen ska jag jobba kväll/natt igen efter det! Gahah.. kommer va helt dööööd. Nästa vecka blire inget extrajobb iaf! Känns verkligen som att jag bor på posten nu. Usch.
Men *tänk på lönen tänk på lönen*.. Kommer behöva massa pengar till lägenhet o nya grejer osv....

Nu ska jag diska, duscha, handla mat, äta, slappa.. o sen joppa igen. Innan jobbet blir det nog träning också! Nu skiter jag i att jag fortfarande har massa hosta! Den ger sej ju aldrig... Jag är frisk säger vi!

Tjohej.


neeely

Kan det här vara något?

http://www.blocket.se/vi/15985189.htm?ca=4_s

http://www.blocket.se/vi/15996934.htm?ca=4_s



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!