2008-04-20
 15:50:52

Mjukglass

Halloj! Sitter hemma hos Maja o William nu och väntar på att klockan ska bli lite mer.... tänkte ta njurundabussen och åka till morfar. Missade den förra bussen för ja visste inte vilken hållplats den gick ifrån! mamma och Lasse är där ute och ska äta middag... så jag bjuder in mej själv helt enkelt. Ge mej mat!! 

Har suttit på en bänk i solen på stan idag med Majs och ätit en jävligt salt mjukglass.. eller det va strösslet som va väldigt salt. Lakrits och viol. Ingen höjdare faktskt. Men årets första mjukglass iaf! Härligt :)

Igår blev det urgång trots allt.... Var hemma hos Marita o slöade.. Emelie var där också o drack öl. Bestämde oss för att följa med henne till krogen en LITEN STUND. Men det slutade med att jag och Marita stannade kvar tills det stängde.... dansade så svetten rann och drack alldeles för starka cosmopolitans... Så kan det gå! Men roligt vare :) Kanske inte lika kul för Marita att kliva upp och åka till jobbet imorse... stackarn.

Nu ska jag gå ner mot stan så jag inte missar den här bussen också.. Dom går ju bara en gång i timmen!



Eva

Åh va gott med mjukglass! Är nog 100 år sen jag åt de... minst! ;-p



PUBLICERAT: 2008-04-20, 22:27:30 | URL: http://cizzibellan.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!