2008-04-03
 18:10:29

Men göööö..

Å gud vilken tråkig dag. Jag har inte gjort nååånting vettigt. Jobbade inatt och jag var så trött när klockan ringde kl.13 idag.. så jag sov två timmar till.. Sen har jag bara suttit här. Borde diska och tina lite köttfärs.... om en timme ska jag ner i tvättstugan också. KUL. Herregud klockan är redan 18! Gah...

Ska jobba inatt, börjar kl.01... Dom ringde och frågade om jag kunde jobba kvällen också.. Tackade nej för jag måste verkligen tvätta! Köpte nya trosos för nån dag sen, för jag hade inga rena kvar..!! Då äre illa...

Jag är på dåligt humör idag. Jävlaskiiiiiiiiittttt... allt känns bajsbrunt o tråkigt! MUNTRA UPP MEJ!! snälla.


Mami

Morris har "mördat" en tygkasse genom att släppa in en boll och sedan sig själv ner i kassen... Millan har tagit skydd under en fåtölj för nu har Morris burrat upp sin svans och springer på tvären och är STOR. Dina söta tokigt galna kattdjur gör mig glad och säker dig oxå.


Eva

Du ska va glad! :) För på lördag ska vi kanske ut, kanske kan äta tillsammans innan? Ovanligt va? ;-p O dessutom har du fått schema, så de måste firas! O bäst av allt... du är i MITT lag!!! :-D


Eva

Och.... ännu bättre. Både du, Lina och Sandra är i samma lag som mig ju! Äntligen har jag ett bra lag oxå. :-D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!