2008-04-19
 10:57:59

LöRdAg

Äntligen är det lördag o den här hemska jobbveckan är över..! Nästa vecka ska jag ta det lugnt me extrajobbandet iaf. Måste va ledig lite också!

Vaken tidigt idag minsann! (klev upp 10..) Har tid i tvättstugan.. annars hade jag nog sovit fortfarande... Lika bra att boka en tidig tid så jag inte sover bort hela dan när ja äntligen är ledig :P Blir nog en sväng till stan sen när tvätten är klar..

Undra vad som händer ikväll då..?! Ingenting verkar det som.. jag får panik! Tråkigt! Vill göra nååått..gahagaah! Har inte alls nån lust att sitta hemma ikväll... :( Men men.. Nästa helg blir det fest med tjejerna från jobbet iaf! Elin o jag ska bli sminkade på makeupstore innan också. Kuul :)

Nu måste ja springa ner till tvättstugan igen!


Madde

Har du tråkigt får du gärna komma hit och förfesta lite, och sen gå ut med oss. =) Bara höra av dig isåfall! 070-3734353 är mitt nummer. Ha det bäst! Kram



PUBLICERAT: 2008-04-19, 15:21:07 | URL: http://maddoxx.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!