2008-04-02
 17:32:40

Lalala

Heeej!
Nu ska jag snart iväg till jobbet. Ska börja jobba på schema på söndag. 75% kväll/natt. Guuud det ska bli så skönt. Man vet när man ska jobba långt i förväg och kan planera saker! Skitbra! Kommer jobba mycke mindre än vad jag gör nu också, för typ samma lön. Inte helt fel :) Har schema fram till sista september sen får vi se vad som händer... Jag är livrädd för att fastna på posten! Man blir liksom bekväm av sej o orkar inte söka nått annat... Men jag ska.. Fast jag vet ju inte vad jag vill göra..?? Borde plugga nått... Hm... Aja får se vad som händer.

I fredags var jag på hockey me några från jobbet. Timrå vann, woho! (fast nu går det ju inte så bra för dom.. men men...) Efter hockeyn var vi hos Sandra, o sen blev det utgång. Niiiice.



Hehe... va vackra vi är!
Blev inte så mycke bilder... Måste be Eva skicka dom hon tog.. men hon är ju alltid så seg med det..!! Väntar fortfarande på några bilder från en fest för typ ett år sen.... :P Kanske ska be o få Sandras istället.... :)

Nee, nu ska jag få skjuts med mamma till jobbet. Måste förbi Maja o lämna tilbaka hennes svarta nike skor som jag har lånat. Köpte ett par egna igår :) Helsvarta. Miket bra.

Ha en bra torsdagkväll! Eller nej.. det är onsdag va?? Å gud jag vet aldrig vilken dag det är nu för tiden. Kommer kanske bli lättare att hålla reda på det när man börjar på schema :)

HÄJ!


Eva

Jaja... du ska få bilder... nångång. ;-p Be Sandra om du vill ha dom fort. :) Hur kan du få samma lön när du jobbar mindre? Får du löneförhöjning nu när du börjar på schema? Eller är jag för trött för att fatta? :p



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!