2008-04-10
 15:29:08

Kattsallad..

Jag drömde nyss en jättehemsk mardröm! Den var helt sjuk även....
En av mina katter (Millan) kröp ner i en soptunna.. Jag tämde soptunnan upp och ner för att få ut henne. Men då hade hon krympt och blivit jätteliten så jag hittade henne inte... Till slut hittade jag henne i en skål med sallad! Hon höll på att drunkna i dressingen!! Jag var helt kladdig om händerna och försökte panikslaget kleta bort att dressing från hennes nos så hon skulle kunna andas, men det gick liksom inte....! Då vaknade jag. Helt panikslagen!

image420
Millan med mjuka magen :)

Nu ska jag äta nånting sen ta en promenad till stan tror jag...om jag orkar i det här jävla värdet..!! Vart kom all snö ifrån? Vad hände med våren?! 

 Jobb inatt också, men bara natten den här gången. Börjar kl23..


Eva

Du är ju konstig... :) Drömmer du aldrig normala drömmar? :p



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!