2008-04-06
 14:32:13

Jobb-söndag..

Nuu är det söndag. Känns som måndag... Ikväll ska jag joppa! Börjar kl.17... uuuh.. vill inte!
Vaknade sent idag. Tror det måste varit nått fel på mitt larm, det lät ju ingenting..! Eller så var det jag som var helt död och slog av det i sömnen..? Don't know. I alla fall så hann jag inte göra så mycket den här dagen.. Bara suttit här och spelat lite beta.. Om två timmar måste jag gå till bussen. Eller jag kanske ska vara duktig och ta en promenad till posten idag.. Så har jag iaf gjort nånting... Sen lär det ju bli hamburgare eller nånting på rasten, så det är väl lika bra att man rör lite på sej.. :)

Var himla skönt att ta det lugnt igårkväll. Jag var helt slut hela kvällen. Hade säkert kunnat gå och lägga mig jättetidigt.... men det gjorde jag ju själklart inte. VARFÖR? Om jag hade gjort det så hade jag vaknat utvilad i normal tid idag. Men icke.

Kollade på en film igår, P2.. Den handlade om en tjej som blir inlåst i parkeringshuset på sitt jobb med en galen parkeringsvakt....och hon försöker att inte bli mördad. Typ. Rätt så bra tyckte jag..





Det äckligaste var när en kille bli mosad...!! Jag blundade.. :P men såg lite i alla fall.. uuh...


Jaja, nu ska jag klä på mej o fixa nån maat! Häjdå!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!