2008-04-04
 18:48:11

jamen duuurå..

Nu sitter jag hemma hos mamma och väntar på att maten ska bli klar. Laxkotletter och sallad. Man kanske borde hjälpa till med maten istället för att bara sitta här..... men det där klarar nog mamma bättre utan min hjälp. Säger vi ;)

Det blev bara bara en snabb sväng på stan idag. Träffade Maja och köpte en grej (hemliiis..), gick på systemet och inhandlade lite ÖL och ciiider... sen en sväng på HM. Råkade köpa en bikini! Det var inte meningen att jag skulle göra det egentligen, men kunde inte låta bli..  Den bara hängde där och ropade på mej!! Länge sen jag hittade en fin där både överdelen o underdelen sitter perfekt. Så då är det ju inte så mycket att fundera på....


Svart och guld. I like! Matchar även mina nya nike skor! Kanske ska ha på mej bikinin ikväll när vi ska ut då..he he.. blir fint det!

Nu är maten klar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!