2008-04-08
 22:26:11

Host, host..

Idag har jag inte gjort nånting. Bara sovit typ... Somnade nån gång efter 7 imorse (efter att ha jobbat natt) och vaknade kl.15... somnade om och vaknade igen efter nån timme.. Tänkte att det va lika bra att sova. jag är så himla förkyld och så är det bara skitväder ute i alla fall..

Var iväg och skulle kolla på två olika hyreslägenheter idag. En i haga och en på södermalm... Åkte med mamma. Men när vi kom till den i haga var det helt tomt där. Ingen skylt eller nånting... Efter en stund kom det en till tjej som också skulle på visningen. Sen kom det en bil.. en gubbe kastade sej ut och frågade om det var vi som skulle på visning.. Sen sa han att både den lägenheten och den på södermalm tyvärr redan var uthyrda..!! Men att det kommer komma fler om nån vecka.. Sen sprang han tillbaka till bilen och gasade iväg... Wierd.
Så jävla stööörigt.. Varför har dom annonserat om att det ska vara visning på dom både igår och idag då? Då kunde dom väl vänta med att hyra ut till nån tills alla som ville hade fått kolla? Igår kunde jag ju inte gå på nån visning för då jobbade jag...

Men men, vill ju egentligen hellre hitta en bostadsrätt. Men om jag hittar nån bra hyres så kan man ju ta en sån så länge...

Hmmmm....

Ska jag berätta allt nu kanske...? Det kanske är lika bra att säga det... Madde undrade ju såg jag.. :P
Jag har inte viljat skriva nånting här, det har känts onödigt. Vill inte berätta allt för alla liksom... Men jag vet ju typ vilka som läser här, så det är väl lugnt....
Ja... Jag och John har gjort slut. Det är några veckor sen nu. Vi är fortfarande vänner och bor tillsammans.. Allt är en aning komplicerat om man säger så.... Jag vill i alla fall flytta. Helst så fort som möjligt, för det är väldigt jobbigt för oss båda två att ha det så här som det är nu. Vi vet liksom inte hur vi ska bete oss.... Sen när jag har flyttat så får vi se hur det blir och hur allt känns. Det kanske blir annorlunda då liksom. Jag behöver vara för mig själv känner jag. Har ju aldrig bott själv förut heller, så jag vill göra det nu... John kommer bo kvar i våran lägenhet här. Sen får vi se vad som händer helt enkelt....

Japp, det var the big news det. Nu är det sagt. Puh..

Jag har nyss svullat i mej massa glass.. Ben&Jerry's Peace of Cake! Så jävla gott! John tyckte den var för söt så jag jag fick hans skål också... hähä.. Mår nästan lite illa nu dock... Men det vare värt :)



Madde

Tack för förklaringen ! hehe. Vet precis hur det känns, var ju med om det förut jag oxå så. Men hoppas allt kommer gå bra då och att du hittar en lägenhet =)



PUBLICERAT: 2008-04-08, 23:01:28 | URL: http://maddoxx.blogg.se
Eva

Vart hittar du alla puckade lägenhetsägare??? Fattar inte hur du lyckas :p Hoppas de går bättre med de andra lägenheterna än de gått med de fyra första. ;-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!