2008-04-19
 19:17:36

Ho ho.

Det blev inte stan idag. Det blev birsta istället. Med mamma (såklart).. Jag är ju alltid där med mamma..! Vi kom på idag att dom somjobbar med John på restaurangen där (och alla andra..) måste ju tro att jag o mamma inte har några vänner, eftersom vi alltid är med varandra bara... :P oh no....

Det blev ett par skor iaf. Vita Keds... 


 Det va 20% rea på allt på Nilson. Lämpligt tyckte jag :) Skorna var så himla sköööna.. Känns som att gå på moln!
Köpte även en rosa (!) klänning på Gina.. och 6 koppar på indiska, halva reapriset!! Oh lala vilka kap jag gjorde asså... perfeeekt.

Nu ska jag äta nånting till middag.. Tror det får bli gröt i micron.. Orkar inte laga nått riktigt. Sen ska jag ta en promenad i mina nya sköna skor till Marita. Vi ska glo på tv o slappa..... + KANSKE gå en sväng till stan och ta en öl nånstans lite senare.... Får se. Hon ska upp o jobba tidigt imorrn.. och jag är så trött. Så vi kanske skiter i det..

Tjiiing!

Fan det är fortfarande massa sol ute! Man blir helt lurad och tror att klockan är mycke mindre än den är!! Det är ju för fan kvart över sju märkte jag nu...!! Nu måste jag röra på mej! Fast det är ju trevligt att solen fortfarande lyser såklart :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!