2008-04-04
 15:02:23

Helg!

Då var det helg igen då. Det blir utgång även denna helg.. hehe.. Blivit mycke sånt på sistone. Men det är ju kul så.. :)

Anna och Ullis är hemma den här helgen, så jag ska ut med dom, Maja o Marita... Vet dock inte vart vi ska vara.. Marita kommer hem från jobbet kl.21 och Maja håller på o leker möbelverkstad i vardagsrummet, så det går visst inte att vara hos henne.. :P Här borta i nacksta vill jag inte vara.... Men det löser sej säkert. Man kan ju alltid sitta på navet annars.. eller varför inte bakom kulturmagasinet?? perfeeekt ;)

Inatt jobbade jag mitt sista pass innan jag börjar på schema! Fick stå och kasta klump. Jag brukar typ aldrgi vara på klumpen, men jag jobbade istället för Peter, så jag fick ta hans plats.. Har träningsvärk i armarna idag! Det var ju som ett träningspass att stå där hela natten,,!!

Vi har även fått veta hur dom nya lagen kommer bli nu. Hamnade i världens bästa lag!! Jag, Elin, Eva, Sandra och Lina är i samma!! Helt perfekt!! :D Tycker bara synd om Mira som hamnade i det andra laget som jobbar helt tvärtemot oss... Men förhoppningsvis så får hon byta till vårat lag...

Nu ska jag klä på mej o åka till stan! Tror jag ska fråga mamma om ja kan äta middag hos dom... orkar inte åka hem igen och sen in till stan igen...
 
Trevlig helg! :)



Madde

vad kul att alla ni ska ut..skulle va skojj att hänga med er ut nån gång! =) Var sååå längesen ju!



PUBLICERAT: 2008-04-04, 15:13:15 | URL: http://maddoxx.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!