2008-04-05
 18:00:51

Hej kaj.

Det känns som att det är söndag idag. Var ju ut igår, så det är väl därför... Blev förfest hos Maja (även fast det stank av nånting som dom hade behandlat ett bord med... men man vande sej efter ett tag...) Sen va vi på stadshuset. Ganska dött där, till en början iaf... Men jag hade roligt ändå! :) Lite för roligt kanske.... mår som en överkörd grävling idag.....! Blä. Inte fick man sova nå länge heller, för jag skulle på en lägenhetsvisning kl.11.. Lägenheten var fiiin! Får se vad som händer... Det var nog fler som var intresserade av den tyvärr. Men hoppas jag får den!

Ikväll skulle jag egentligen ha gått ut med Eva och Catrin. Men jag orkar verkligen inte....... Börjar bli för gammal för att festa flera dagar i rad tror jag..!! Är ju helt slut redan. Och dessutom ska jag jobba imorgon. Så det blir lugnt ikväll. Kommer nog somna i soffan till nån film eller nått.... Jag vet att Eva blev besviken för att jag inte vill ut.. har lite dåligt samvete för det. Förlåt..! Men men.. Det kommer väl fler tillfällen. Nästa helg kanske? :)

Åh, det är ju jättefint väder ute.. och jag har typ sovit bort hela dan. Tror jag ska gå på en promenad. Kanske en sväng till ica och köpa nånting gott och onyttigt.. Mmmm.. skulle va gott med chips.. eller lite ben&jerrys glass kanske!! Ja nu måste jag gå och köpa det!

Kommer lägga in lite bilder sen tror jag... orkar inte fixa det nu :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!