2008-04-28
 21:33:23

Grodor

Puuuh... kom precis hem från ett jobbigt träningspass nu. 75 minuter styrka/medel blev det.. Fy fan va jag kommer ha träningsvärk imorrn kan ja ju säga. Men skönt det! Måste ju komma igång nu igen efter alla förkylningar o skit... Har inte tränat ordentligt på hur länge som helst. . . .

Ska ta en dusch nu.. Om en och en halv timme ska ja iväg till jobbet... Tjoho, det känns ju lagomt lockande...Igår när jag gick till jobbet höll jag på att kliva på en GRODA! Den satt helt stilla mitt på vägen, trodde att det var en stor sten först! Sen några meter efter satt en till, exakt likadant! Och sen en till! Läskigt.. som nån liten grod-parad..

Jag gillar inte grodor...
När jag var liten var jag, mamma, Maja, Linnea o deras mamma på en weekend semester (eller nått??) till Ulvön. Vi bodde på ett vandrarhem som låg mitt ute i ingenstans i skogen...(varför??) 
Vägen som gick till det vandrarhemmet var fuuuull med grodor! Pyttesmå grodor! Alltså ÖVERALLT! Det såg ut som att hela vägen liksom kokade... för det hoppade omkring så många grodor där..
Vi hade cyklar har jag för mej... och när man cyklade var det totalt omöjligt att inte köra över massa grodor... Så det låg även mosade små grodor överallt, förutom dom levande....
Det var en liten pojke på vårat vandrarhem som hade samlat ihop massa grodor i en hink.. Han hade hittat en groda som var ganska stor. Han ville väl imponera på oss eller nånting, så han stoppade in den i munnen.. Men det gick inte så bra för grodan hoppade ner i halsen på honom så han höll på att kvävas..!! haha..herregud.. va sjukt... Undra hur det kunde va så otrooooligt mycke grodor där?! Som en invasion...

Ok, nu släpper jag det där med grodorna....! Ska duscha nu och sen fika lite!

groda.jpg (35643 bytes)

Häääj!


Eva

Haha... va kul de lät med blogg-parad. :p



PUBLICERAT: 2008-04-29, 15:16:39 | URL: http://cizzibellan.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!