2008-04-10
 18:43:41

Fortfarande här!

Blev inge stan idag. Orkade inte gå ut i snöööön... skitväder!! Tar det imorrn innan jobbet istället jao..
Idag har jag bara suttit här och luktat på dataskärmen istället.. eeh.. va? Gått igenom en massa gamla bilder som är sparade på datorn och raderat massa skräp. Duktigt...

Nu ska jag diska.. och så kanske man borde klä på sej också?! Känner mej sådär lagomt dreggig när jag sitter framför datorn heeeela dan i morgonrock... Fan, jag måste sluta med det! :P Det här är sista dagen som jag gör så! OK?! Från och med imorrn ska jag tvinga mej att kliva upp hyffsad tid även när jag jobbar natt!Och jag ska INTE sitta här hela dan.. Måste göra saker! Nu har jag skrivit det här, så då måste jag hålla vad jag lovat..... för bloggen är ju helig. Svar ja.

Fick min deklaration idag förresten. Ska betala tillbaka ca 600:-.. Gööööh.... va tråkigt. Men det var jag beredd på. Har fått betala tillbaka de senaste åren så.. Ska fixa så man betalar lite mer skatt på lönen istället så man får tillbaka pengar. Skulle ju va mycket festligare! :)

Men gud nu ska jag skluta skriva. Vad är det med mej? Jag känner mej så konsig..... ih..



fylle flinet nr.1..



 




 




 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!