2008-04-12
 18:32:54

Feeeest!

Sitter hos Elin nu och dricker vin! Hon håller på o sminka sej o grejar så ja hamna vid datorn..

Vi har varit på stan en sväng idag.. tänkte kolla på skor på Bianco, men affären var borta!!! Vart har dom flyttat den?! Vi hittade den inte iaf...! Blev lite stressigt också, hade beställt mat.. så jag hann inte kolla efter skor.. Jag får ha mina gamla skruttiga skor ikväll som har alldeles nedsliten klack.. (Skulle ha lämnat in dom till skomakarn men det har inte blivit av.) Mina stackars skor kommer ju dö ikväll... sorgligt..:(

Vi har fixat födelsedagspresent till Sandra också. Blev väldigt bra måste jag säga...hehe... vi är så påhittiga minsann! Ska bli kul att ge det till henne. Får ta det nån dag på jobbet till veckan! nyfiken sandra? ;)

Ikväll ska vi på fest hos Jönsson! Han ska ha utflyttningsfest... och som det låter så kan det nog kunna bli bra me drag där.. :D Han ska ju ändå flytta därifrån liksom ;) Blir nog skooojj. Synd att Eva o Sandra är upptagna på andra fester så dom inte kunde komma... Men ja tror ja kommer lyckas dra me Marita dit iaf :)

Nä nu ska jag frortsätta med vinet. Tror Elin är klar nu så man kanske ska va lite social också...
Ha en trevlig lördakväll aliihopa! SKÅL!



Eva

Hade ni kul igår då? Jag hade superkul hela kvällen!! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!