2008-04-07
 16:59:12

Döööööh...

Jag vill bara lägga mej ner på golvet och skrika och grina!!! JÄVLASKIT!!! Men ingenting blir väl bättre av det så nu ska jag rycka upp mej......... nä jag orkat inte.

Jag ska ju flytta till en egen lägenhet, som dom flesta som läser min blogg redan vet.. Hade hittat en jättefin som jag verkligen ville ha.. Killen som äger den ville göra en snabb affär sa han, han flyttade fram inflyttningsdatumen för att jag sa att jag ville flytta in så fort som möjligt. Jag var även den första som ringde om lägenheten och det verkade nästan bestämt att jag skulle få köpa den. Han skrev ett mail att han skulle ringa mig idag så vi kunde diskutera saken. . .

Ja, han var ju segast i världen.. så jag ringde upp honom, orkade inte vänta. Då sa han att han fått ett högre bud av någon annan nu. Han vägrade säga HUR mycket när jag frågade.. Jag provade att bjuda lite högre men han sa bara "Nej tyvärr, jag sa ju förut att jag inte vill ha nån budgivning, utan alla får säga ett pris och så får den högsta köpa lägenheten."
Sen vare det liksom inget mer man kunde göra. Men om jag vill bjuda över då???!! Näe, det gick inte.... Han verkade inte bry sej om att få så högt pris som möjligt... Men han kunde väl ha varot lite snäll?! Jag som var så övertrevlig o allt..!! :P Jävla karl!
Kommer aldrig hitta en så där fin på precis rätt ställe också...och med snabb inflyttning. DOH!

Sen så har jag blivit så jävla förkyld också. Känns som att huvet ska sprängas och näsan håller på att rinna bort... och jag ska jobba inatt. Vill inte sjukanmäla mig heller för på posten blir dom sur om man gör det.... Puckon! OCH det är värsta skitvädret ute...blåst, regn/snö och kallt... och jag får inte tag i nån som man kan tigga skjuts av...!! Mamma vart är duuuu??? Så det är väl bara att ta en promenad ute i regnet och bli ännu mer sjuk.

Vad mer ska hända för att göra den här dagen lite sämre..? Kommer säkert va jättemycke post ikväll och inatt.. och jag lär väl få stå på maskin med nått stolpskott... Kuuul liv.




Madde

Vaa? ska du flytta själv? det har jag aldrig uppfattat...vad äre som har hänt då? om man fråga alltså :)



PUBLICERAT: 2008-04-07, 19:27:28 | URL: http://maddoxx.blogg.se
Eva

Fan vilken passande bild!! :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!