2007-09-26
 14:26:15

små katterna..

Ååå va trött jag är hela tiden. Förstår inte vad det är för fel på mej.. Nån sorts vitaminbrist kanske?
Hade tänkt att jag skulle städa idag.. men har inte orkat börja med det än. Har bara suttit o kollat på massa gamla bilder som jag hittade på datorn som jag hade glömt bort . . . . . .



MILLAN o MORRIS! mina små älsklingar när dom va smååå.. eller när Morris var en liten plutt i alla fall.. GUUUD va söta dom var!!
Jag vill ha en kattunge!! Va sugen jag blev nu.. saknar kattgos!

Äsch nu måste jag ta o göra nånting. Kan ju inte sitta här och göra ingenting hela dan. Ska städa lite! Det behövs verkligen... ser inte fram emot det.... men men.

Ikväll ska jag jobba igen. Stannade kvar efter jobbet igår och tränade lite innan jag åkte hem. Kändes väldigt ambitiöst!! :P Annars brukar jag bara träna där om jag ska jobba natten också.. Men nu hade jag ju lika gärna kunnat åka hem direkt. Tror jag ska ta en snabb träning ikväll efter jobbet också.. Kanske kan få jobba natt inatt till o med. Hoppas det, för efter ikväll har jag inge mer jobb på hela veckan. Gah!

Fick sms av Cicki för nå dagar sen! Hon är fortfarande i Grekland. Men skulle förmodligen vara hemma här hela december! Woho! En kompis!! :D Marita kommer ju snart hem från Thailand också så snart är jag inte ensam längre. . . KOM NUUUU... !

Nu ska jag städa!! tjohej.



mariiita

hooooho! jag kommer hem om 2 veckor! jag vill inte! men jag maste. bajs. tjoho!


Lollo

B-vitaminbrist?
Är du vegeterian?
http://www.b-vitaminbrist.se/index.php?id=817
Att jobba natt tar ju ut sin rätt också.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!