2007-09-25
 17:59:12

ny soffa..

..har jag köpt idag!!! ÄNTLIGEN! Är hyffsat less på att ha mammas gamla trasiga skinnsoffa.. Vi har ju iaf bott här i över ett år nu.. så det kändes verkligen som att det var påtiden med en ny soffa. Jag o John hittade den igår av en slump när vi var på stan o letade födelsedagspresent till mamma. Där stod den! På Living (eller kaza..där finns likadana). Har betalat handpenning idag.. o vi får den nästa vecka. Jag vill ha den nuuu!
Men men.. får väl vänta lite då...
Ska köpa nytt bord och ny tv-möbelgrej också :)

Ikväll ska jag jobba. Har fått jättelite jobb den här veckan. Bara ikväll (18.30-22) och samma sak imorrn. Måste tjata o se om jag kan få några nätter. Måste jobba mycke, vill ha bra lön nästa måndad!

Förra veckan var det en tant (eller kvinna kanske man säger.. så gammal är hon väl inte...) som jag jobbar med som sa att hon tyckte att jag va jättelik Sarah Jessica Parker förut när jag va blond. HAahaha Va?! Jag vet inte hur bra syn hon har men... jag ser då inte mycke likheter iaf..  Hon sa "ja, speciellt i vissa vinklar så är du jättelik henne". Hehe jaha..det va ju..kul.?. Men nej jag kan inte hålla med riktigt..

image149

likt??

Nu ska jag åka till fru post och jobba!


Ulla

lite lik tror jag faktiskt! Men sen är ju jag också sämst på att se likheter :P


Rose - Pink Rose Bloggen

Får vi se en bild på soffan då? :)



PUBLICERAT: 2007-09-25, 18:09:56 | URL: http://PinkRose.blogg.se
sofie

Kommer bild på soffan när vi fått hem den.. ;)



PUBLICERAT: 2007-09-26, 13:38:32 | URL: http://sofiiie.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!