2007-09-14
 14:46:29

jobbjobb..sova..jobb

Länge sen jag skrev nått nu. Har inte haft nån ork..eller nått intressant att berätta.. Mitt liv är tråkigt! Vet inte vare är med mej nu. Höstdepression eller nått. Verkar lurt..

Nu har jag hoppat av skolan iaf! Bestämde mej på kvällen efter första föreläsningen... Kändes som det va lika bra, för jag var inte ett dugg motiverad att läsa den kursen nu. Så nu blire bara massa jobb o spara pengar istället. Den här veckan har jag jobbat hela tiden. Varit hemma o sovit lite emellanåt också.. :P

Nu ska jag snart träffa Ullis på stan! :) Hade glömt att hon skulle komma hem den här veckan. *rolig överaskning* :D Saknar mina kompisaaaar så mycke...!! Känns så tomt att inte kunna ringa till Maja eller Marita.. speciellt när man är på stan o bara vill träffas o fika eller nått. Jag  pratade faktiskt med Marita på msn för nå dagar sen.
Hon, Emelie, Kim o den delen av sällskapet hade nyss varit och ridit elefanter och klappat tigrar.. o nu skulle dom till en ö (Koh samet) där Maja o William redan varit ett tag. Kollakolla:

http://www.resedagboken.com/Default.aspx?documentId=3&userId=124412


Ikväll ska jag jobba för ovanlighetens skull... OCH IMORRN ska jag på en liten fest med dom söta små postisarna! :) Kan nog bli kul det.

Måste ta och bestämma när jag ska åka och hälsa på Verre i Norge så jag kan boka biljett. Man skulle göra det ett tag i förväg om man vill ha det billigt... Jobbigt. Jag är så dålig på att planera saker. Vet ju aldrig vad som kommer hända liksom. MEN jag ska bestämma nån helg framöver iaf. Har ju inget viktigt för mej på dagarna (förutom jobbet , där jag själv kan bestämma när jag vill va ledig..) så det borde ju inte va så svårt!!

OJ hjälp nu blev klockan mycke och jag ska snart va på stan. Måste slira!!


Mami

Hur hittar man till Maritas sida?


sofie

sök på osatie :)


marita

fast jag har inte hunnit skriva nat dar an! det har ar andra ggn jag sitter pa internet! har varit dackad 2 dagar, matforgiftning eller nat.. spydde 24h, skitjobbigt. men nu borjar jag kanna mig 100 igen. emelie plus gang har beslutat sig for att komma hem med mig ca14 oktober forresten. men maja o william stannar val kvar! da ska vi ses!!! kuul! saknar dig! pusskram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!