2007-09-03
 14:25:16

HÄJ

Har inte skrivit nått på länge nu för jag har varit SJYK! Haft nått virus... som gjorde att jag fick hög feber och att halsen svällde upp som en ballong och gjorde JÄTTEont! Kunde inte äta nått på flera dagar..kunde knappt svälja saliv ens. Fick spotta hela tiden... nice.....

Meeen nuuu mår jag braa.. typ. Fast halsen är fortfarande ganska svullen.. Men det ser väl inte helt groteskt ut längre..(hoppas jag..för nu ska jag till stan..)

Ska til stan o träffa Muja och Murita! Dom åker till thailand på onsdag!! Ska va borta flera månader.. Kul för dom!!! Men har nån tänkt på stackars mej då? Nä, jag ska vara kvar helt ensam här hemma och PLUGGA! :,(  Tur att jag har John! Men jag kommer sakna alla kompisaaaar...böl. Får åka och hälsa på Verre i Norge kanske. Nu när jag inte har massa kompisar som hindrar mej här hemma.. hehe..eh..va..? Ja. Men Norge. Ja.

OJ NU GÅR BUSSEN SNART MÅSTE SPRINGA!! SOM VANLIGT DÅ...GAGAGA..


Madde

VI får väl gå ut eller nått då nån gång tycker jag..! Så behöver du inte "vara ensam" heller när dom reser bort..hehe! =)



PUBLICERAT: 2007-09-03, 23:12:30 | URL: http://maddoxx.blogg.se
mariiiiita

hej pruttis! vad synd att inte du ska hänga med till riskontinenten! hoppas du får en fin höst och att du inte får allt för tråkigt utan oss. vi får skicka sms :)nu måste jag packa klart,
puss och kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!