2007-09-15
 15:15:53

15 september 2007

Idag är det 5 år sen pappa dog.
Jag fattar fortfarande inte.. Det kommer jag väl aldrig göra men.. FEM ÅR?! Det är helt sjukt länge. Och det känns ännu värre när man tänker på att 5 år är bara början.. För jag kommer ju aldrig träffa pappa igen. I det här livet iaf..
Jag glömmer liksom bort att det är så.. Jag tänker liksom att vi kommer träffas sen.. om ett tag..om några år kanske.. att han bara är borta ett tag.
Men nej.

Jag saknar dig!

image142
vägen dit


Mamma

Lillgumman, jag älskar dig!


marita

hej lillsofie, vilken fin bild! :)
jag skriver lite pa min resedagbok, sa du kan lasa :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!